دایی: آرزوی من Ùˆ شاگردانم قهرمانی پرسپولیس است

دایی: آرزوی من و شاگردانم قهرمانی پرسپولیس است




 

 


دایی: آرزوی من و شاگردانم قهرمانی پرسپولیس است


تاریخ : جمعه ،
15 فروردین 0

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: چه کسي گفته مشکلات پرسپوليس با کمک 2 ميلياردي وزارت ورزش حل مي‌شود؟


علي دايي در خصوص برد پرسپوليس در روزهاي ابتدايي سال 93 اظهار داشت: با توجه به مشکلات زيادي که داشتيم و همه بهتر در جريان اين مشکلات بودند بچه‌هاي ما با غيرت مثال‌زدني خود تلاش کردند و خدا را شکر توانستيم در روزهاي ابتدايي سال 93 دل مردم و هواداران را شاد کنيم.

به گزارش فارس، وي افزود: ما سه امتياز با ارزش را گرفتيم و چه بسا همين سه امتياز بتواند ما را قهرمان کند من به هيچ عنوان پيش‌بيني نمي‌کنم اما با تمام وجودمان در اين دو بازي به ميدان خواهيم رفت. بچه‌هاي من در بازي با داماش منطقي و خوب بازي کردند و خيلي خوشحالم که با هدفي که همه دنبال آن بوديم حتي در اردوي مازندران توانستيم داماشي که دوست نداشت در خانه ببازد را شکست دهيم.

دايي ادامه داد: هيچ چيز براي من و اين بچه‌ها مهمتر از شاد کردن دل مردم نبود. اجازه نداديم کارمان دو هفته مانده به پايان ليگ عقب بيفتد و از قهرماني عقب بيفتيم البته خدا کمک کند و بچه‌ها غيرت مثال‌زدني خود را به نمايش گذاشتند و همت کردند و توانستيم دست پر رشت را ترک کنيم در کل باز هم مي‌گويم نتيجه بسيار خوبي گرفتيم در روزي که شکست براي داماش خيلي نتيجه بدي بود.

دايي در پاسخ به اين سوال که چرا در ورزشگاه‌هاي ما هميشه بي‌احترامي‌ به بازيکنان و مربيان مي‌شود و در ديدار برابر داماش به يکي از نزديکان شما هم بي‌احترامي‌ بدي شد گفت: من دلگيري ندارم اين‌ها مسئله طبيعي است متاسفانه موقعي که تيمي را محروم مي‌کنند و دوباره آن را مي‌بخشند همين اتفاقات مي‌افتد من اصلا و ابدا دلم از حرف‌هايي که در ورزشگاه عضدي زده شد نگرفته اما اميدوارم که شاهد اين اتفاقات نباشيم. مردم ما هميشه خونگرم و ميهمان‌نوازند.

سرمربي قرمزپوشان در مورد دو بازي آينده پرسپوليس خطاب به هواداران تيم خود نيز گفت: مطمئن باشيد الان ديگر شرايط پرسپوليس به گونه‌اي شده که حتما هوادار بايد کمر همت را ببندد و در اين دو بازي در هر جاي ايران که بوديم به ما کمک کند اين خواسته من و بچه‌ها از هواداران است. امسال به عشق آنها بچه‌ها سختي کشيدند مطمئن باشيد با کمک آنها در اين بازي سخت و حساس که جنبه فينال براي پرسپوليس را دارد مي‌توانيد سربلند زمين بازي را ترک کنيد.

وي افزود: اين دو بازي براي من و بچه‌هايم خيلي مهم است و قطعا بايد با تمرکز بالا به مصاف حريفان برويم. حضور پرشور هواداران مثل هميشه خيلي مي‌تواند ما را در روند صعودي کمک کند و تاثيرگذار باشد. هر سکوي ورزشگاه آزادي وقتي پر شود قوت قلبي براي تيم است. پس هواداران بدانند در دو بازي آينده بايد مثل کوه پشت سر تيم خود باشند. باور کنيد خيلي دوست دارم امسال پرسپوليس بتواند با نتايج خوب به قهرماني برسد تا دل اين مردم در سالي که ان‌شاءالله توام با شادي و خرمي براي همه ايرانيان باشد شاد شود.

سرمربي پرسپوليس درباره کمک دو ميلياردي وزارت ورزش که گفته مي‌شود خيلي از مشکلات پرسپوليس را حل کرده گفت: الان که مي‌بينيد که فعلا دست بچه‌هاي ما چيزي نرسيده چه کسي گفته که مشکلات ما را اين دو ميليارد تومان حل مي‌کند؟ اول از همه دوست دارم از وزارت ورزش تشکر کنم مخصوصا از امير خادم چون از موقعي که آمده زحمات زيادي تا الان براي ما کشيده است.

وي افزود: به نظر من اين پول شايد يک مرهم کوچکي باشد که دردهاي پرسپوليس را دوا کند بچه‌هاي من خيلي در تنگنا و مضيقه بودند. خيلي از بازيکنان و کادر فني من و حتي اطرافيان تيم با مشکلات دست و پنجه نرم کردند اما اين پول که ان‌شاءالله زودتر به تيم تزريق شود مرهمي براي زخم‌هاي بازيکنان کادر فني و پرسپوليس خواهد بود. البته مرهمي کوچک، دست همه آنهايي که زحمت کشيدند درد نکند و به نظرم اين تصميم وزارت ورزش مبني بر کمک به تيم مردمي پرسپوليس بسيار خوب بود.

دايي ادامه داد: البته ما مي‌توانستيم اين کمک را خيلي زودتر از اينها دريافت کنيم. دست آقايان درد نکند که اين کار صورت گرفت.

سرمربي قرمزپوشان تاکيد کرد: البته طبق قولي که دادند قرار است پس از اين کمک به زودي دوباره به پرسپوليس يک کمکي ديگر تا قبل از پايان ليگ برتر شود. باز هم مي‌گويم از پرسپوليسي‌هاي واقعي و آنهايي که اين تيم را واقعا دوست دارند مي‌خواهيم بيايند و در اين مشکلات به ما کمک کنند.آدم‌هاي بسيار بزرگي داريم که واقعا پرسپوليسي هستند و اين تيم را دوست دارند. الان موقع اين است که اين پرسپوليسي‌ها بيايند و به ما کمک کنند و دست ما را بگيرند تا تيم از اين شرايط در دو بازي آينده خارج شود.

دايي در پاسخ به اين سوال که به نظر شما پرسپوليس چند درصد قهرمان مي‌شود گفت: با تمام وجودمان تلاش مي‌کنيم سختي‌ها را به جان خريديم تا دست پر ليگ را تمام کنيم. همه چيز دست خداست، حريفان بالاي جدول هم بايد با يکديگر رودرو بازي کنند و ما هم با تمام وجودمان تلاش مي‌کنيم. هدف من و همه بچه‌ها و يکي آرزوهايمان در روزهاي ابتدايي سال 93 اين است که همه با هم جشن قهرماني را بگيريم.

دايي درباره قرعه تيم ملي ايران در جام ملت‌هاي آسيا نيز گفت: متاسفانه ما در جام ملت‌هاي آسيا با يک گروه کاملا عربي برخورد کرديم و من فقط مي‌توانم آرزوي موفقيت کنم که تيم ملي ما با اين تيم‌ها در شرايط حال حاضر فوتبالمان دچار مشکل نشود و موفق شود. اميدوارم که اين اتفاق بيفتد اما بايد قبول کنيم کارمان سخت است و بايد خيلي تلاش کنيم. چون تيم‌هاي عربي خودتان مي‌بينيد با چه برنامه‌اي رو به جلو حرکت مي‌کند.



کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل